Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych |
Bankowość elektroniczna neoBANK24 |
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
Jak zablokować dostęp? W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej neoBANK24 należy: 1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.neobank24.pl, 2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp", 3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany, 4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania, 5. Wybrać przycisk "Zablokuj", 6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu. Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie neoBANK za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
lub udać się do najbliższej placówki neoBANKU w celu wydania nowego hasła do serwisu. |
Karta płatnicza |
W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
Jak zablokować dostęp? W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu: +48 61 8 565 278 Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce neoBANKU, w godzinach jej funkcjonowania. |
Bankowość elektroniczna neoBANK24 |
neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego. |