Aktualnościprzejdź >>
Newsletterprzejdź >>
Blog neoBANKprzejdź >>
Twitter: neoBANK_newsprzejdź >>
|
|
|
|

Karta płatnicza Visa


bezpłatne
wydanie karty płatniczej

obsługa płatności zbliżeniowych

wypłaty gotówki cash back

Szczegółowe informacje


> darmowe wydanie karty płatniczej
> możliwość wyboru karty spersonalizowanej lub niespersonalizowanej
> realizacja płatności na całym świecie w punktach oznaczonych logiem Visa
> funkcjonalność Visa payWave - za drobne zakupy możesz zapłacić bezstykowo
> zabezpieczenie płatności internetowych 3D Secure
> funkcjonalność Visa cash back - wypłacaj gotówkę nawet do 300 zł podczas dokonywania płatności

> szybkie wydanie karty płatniczej niespersonalizowanej, zaraz po założeniu Konta osobistego, bez zbędnego czekania

> bezpieczeństwo transakcji dzięki zastosowaniu zaawansowanego Chipu elektronicznego

> podgląd transakcji realizowanych kartą w bezpłatnym serwisie bankowości elektronicznej neoBANK24

> wydruk ostatnich operacji wykonywanych na koncie w bankomatach sieci Cashnet24 oraz BZWBK24

> doładowanie telefonu w bankomatach na terenie całego kraju



zastrzeżenie karty - 24h pod numerem telefonu 61 856 52 78
Przewalutowanie transakcji
Zapoznaj się ze szczegółowym opisem procesu przewalutowania transakcji realizowanych kartą płatniczą poza granicami Polski oraz w zagranicznych sklepach internetowych. Przedstawione informacje pozwolą dokładnie oszacować wydatki.

Jak otrzymać kartę?

Aby uruchomić usługę musisz posiadać dowolny rachunek osobisty: neoKONTO lub neoKONTO BANKOMATOWE.

1. Złożenie wniosku

Wypełnienie wniosku przez Internet zajmuje jedynie 5 min. Złożenie wniosku można zainicjować z poziomu bankowości elektronicznej neoBANK24.

Dokumenty do Pobrania

Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych
Bankowość elektroniczna neoBANK24
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
  • wystąpienia na rachunku nieznanych operacji,
  • otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym pomimo nie dokonywania żadnych operacji,
  • utraty środków na rachunku,
  • podejrzenia posiadania danych do logowania do bankowości elektronicznej przez osoby trzecie
Jak zablokować dostęp?
W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej neoBANK24 należy:
1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.neobank24.pl,
2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp",
3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany,
4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania,
5. Wybrać przycisk "Zablokuj",
6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu.
Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie neoBANK za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
  • wiadomości e-mail wysłanej na adres: online@neobank.pl,
  • formularza kontaktowego dostępnego na stronach neoBANKU: www.neobank.pl oraz online.neobank.pl,
  • Infolinii neoBANKU pod numerem +48 61 8 512 551 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 16:00) - poza godzinami funkcjonowania Infolinii należy pozostawić wiadomość głosową.
lub udać się do najbliższej placówki neoBANKU w celu wydania nowego hasła do serwisu.
Karta płatnicza
W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
  • utraty karty płatniczej,
  • otrzymania wiadomości SMS z kodem autoryzacyjnym (3D Secure) pomimo nie dokonywania żadnych operacji kartą,
  • podejrzenia posiadania danych karty przez osoby trzecie (w tym np. uzyskaniu informacji o wycieku danych z serwisów internetowych),
Jak zablokować dostęp?
W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu:
+48 61 8 565 278
Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce neoBANKU, w godzinach jej funkcjonowania.
Bankowość elektroniczna neoBANK24
Kontakt
neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego.