Karta płatnicza Visabezpłatne wydanie karty płatniczej obsługa płatności zbliżeniowych wypłaty gotówki cash back |
Szczegółowe informacje> darmowe wydanie karty płatniczej > możliwość wyboru karty spersonalizowanej lub niespersonalizowanej > realizacja płatności na całym świecie w punktach oznaczonych logiem Visa > zabezpieczenie płatności internetowych 3D Secure > realizacja płatności internetowych |
> szybkie wydanie karty płatniczej niespersonalizowanej, zaraz po założeniu Konta osobistego, bez zbędnego czekania > bezpieczeństwo transakcji dzięki zastosowaniu zaawansowanego Chipu elektronicznego > podgląd transakcji realizowanych kartą w bezpłatnym serwisie bankowości elektronicznej neoBANK24 > wydruk ostatnich operacji wykonywanych na koncie w bankomatach sieci Cashnet24 oraz BZWBK24 > doładowanie telefonu w bankomatach na terenie całego kraju zastrzeżenie karty - 24h pod numerem telefonu 61 856 52 78 |
Przewalutowanie transakcji Zapoznaj się ze szczegółowym opisem procesu przewalutowania transakcji realizowanych kartą płatniczą poza granicami Polski oraz w zagranicznych sklepach internetowych. Przedstawione informacje pozwolą dokładnie oszacować wydatki. |
Jak otrzymać kartę?Aby uruchomić usługę musisz posiadać dowolny rachunek osobisty: neoKONTO lub neoKONTO BANKOMATOWE. |
1. Złożenie wniosku |
Wypełnienie wniosku przez Internet zajmuje jedynie 5 min. Złożenie wniosku można zainicjować z poziomu bankowości elektronicznej neoBANK24. |
Dokumenty do Pobrania |
Blokowanie dostępu do instrumentów płatniczych |
Bankowość elektroniczna neoBANK24 |
W jakiej sytuacji należy zablokować dostęp?
Jak zablokować dostęp? W celu zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej neoBANK24 należy: 1. Wejść na stronę logowania do serwisu - www.neobank24.pl, 2. Wybrać opcję "Zablokuj dostęp", 3. Wprowadzić numer login, który ma zostać zablokowany, 4. Wprowadzić ostatnio używane hasło do logowania, 5. Wybrać przycisk "Zablokuj", 6. Zweryfikować czy wyświetlony komunikat potwierdza zablokowanie dostępu do serwisu. Zablokowanie dostępu jest bezpłatne. Po zablokowaniu dostępu należy poinformować o tym fakcie neoBANK za pośrednictwem jednego z niżej wymienionych kanałów komunikacji:
lub udać się do najbliższej placówki neoBANKU w celu wydania nowego hasła do serwisu. |
Karta płatnicza |
W jakiej sytuacji należy zastrzec kartę?
Jak zablokować dostęp? W celu zastrzeżenia karty płatniczej należy skontaktować się telefonicznie z Centrum Komunikacji Santander Bank Polska S.A. na numer telefonu: +48 61 8 565 278 Zastrzeżenia w formie telefonicznej można dokonać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Kartę płatniczą można również zastrzec w dowolnej placówce neoBANKU, w godzinach jej funkcjonowania. |
Bankowość elektroniczna neoBANK24 |
neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego. |